User Tag List

Показано с 1 по 10 из 68

Тема: BGE 3.05

Древовидный режим

Предыдущее сообщение Предыдущее сообщение   Следующее сообщение Следующее сообщение
  1. #38

    Регистрация
    04.04.2007
    Адрес
    Praha
    Сообщений
    753
    Спасибо Благодарностей отдано 
    2
    Спасибо Благодарностей получено 
    34
    Поблагодарили
    15 сообщений
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    По умолчанию

    Interace on LCD TV need only 1x switch videoram after each interrupt. This cause 2x higher vertical resolution on LCD TV without flickering, full stable picture 256x384. Even lines are from one videoram, odd lines from other videoram. Which videoram correspond with even and odd lines ? It's impossible detect or know. User must it manually select in main sync menu. But we need this know only for drawing real hires graphic. Color graphic as gigascreen will se always very similar/same. Colors on TV are not mixed, show only 16 zx colors. UNREAL support this interlaced mode.

    On FB is more info and examples (photos of real LCD TV + runable examples in TAP/Z80 files)
    https://www.facebook.com/groups/1066251293516270/
    Последний раз редактировалось VELESOFT; 29.10.2018 в 01:02.

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •