User Tag List

Показано с 1 по 10 из 699

Тема: SjASMPlus от z00m

Древовидный режим

Предыдущее сообщение Предыдущее сообщение   Следующее сообщение Следующее сообщение
  1. #10

    Регистрация
    01.03.2005
    Адрес
    Саранск
    Сообщений
    5,830
    Спасибо Благодарностей отдано 
    0
    Спасибо Благодарностей получено 
    247
    Поблагодарили
    106 сообщений
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от Ped7g Посмотреть сообщение
    "Why do you want to compile it from source files? There is binary right next to them http://dlcorp.nedopc.com/download/file.php?id=3013 You can run it just executing "unreal.exe"... or "wine unreal.exe" if you're not using windows..."

    I prefer to be able to rebuild the project, so I can also debug it or modify for experiments... but even bigger issue is the "exe", I don't have windows, and my "wine" config is kinda flaky and broken, as I don't use it very often and can't remember what experiments I did with it, but I can't run windows executables easily... Anyway, it would highly likely take me at least half a day to make it work and to learn how to use it, probably whole day.
    You're very optimistic. You cannot make unreal working in any other OS, as it is strongly tied to WinAPI But I would use it gladly if you really make it working. (PS: yes, I understand that you mean wine, not unreal, I told it just to illustrate that it is windows-only tool and no point in trying to compile it anyway).

    So it's quicker just to take a look at the source code and let *you* confirm if I understand correctly how it works
    Actually I also do not use windows for years. So I am in the same boat, I am using wine for that. But as I was the one who asked for it... I did not have a choice, I guess?

    The new info is perfect, now I'm sure the code I have seen is used, and I did understand it correctly, so I know how to produce working bpx.ini from sjasmplus.

    If you will pull latest sources of sjasmplus from github, it's now implemented.
    (check the last commit and new asm test files to see the usage, the docs are not updated yet... next thing to do)
    Ok, thanks. I will take a look, but on weekend. Maybe you will write update the doc in meantime, hehe
    Последний раз редактировалось Shadow Maker; 03.02.2020 в 23:41.
    Свирепый агрессивно-депрессивный мордовец!
    Не уверен - не напрягай!

    Не сдавайся. Дыши?

    Virtual TR-DOS

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Похожие темы

  1. SjASMPlus Z80 кросс ассемблер
    от Aprisobal в разделе Программирование
    Ответов: 1663
    Последнее: 19.06.2021, 01:36
  2. Исходники TR-DOS для SjASMPlus
    от Keeper в разделе Программирование
    Ответов: 20
    Последнее: 11.02.2011, 11:57
  3. Запуск STS из .sna, сгенерированного sjasmplus.
    от siril в разделе Программирование
    Ответов: 7
    Последнее: 11.10.2010, 21:33
  4. Breakpoints в связке Sjasmplus+UnrealSpeccy
    от Kurles в разделе Программирование
    Ответов: 19
    Последнее: 26.01.2009, 12:36
  5. Disturbed COverMAnia ( music disk with z00m music collection)
    от kyv в разделе Музыка
    Ответов: 10
    Последнее: 27.03.2008, 10:01

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •