User Tag List

Показано с 1 по 10 из 58

Тема: Iron Lord

Древовидный режим

Предыдущее сообщение Предыдущее сообщение   Следующее сообщение Следующее сообщение
  1. #33

    Регистрация
    27.02.2005
    Адрес
    москва
    Сообщений
    14,295
    Записей в дневнике
    1
    Спасибо Благодарностей отдано 
    203
    Спасибо Благодарностей получено 
    1,460
    Поблагодарили
    949 сообщений
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    По умолчанию

    Iron Lord was originally developed on the Atari ST by six people, including David Whitaker who wrote the music. The Spectrum conversion is being handled by Ashminster Computing, a Leicester-based programming house headed by Roger Taylor. Originally specializing in Amstrad and PC conversions, once a conversion deal was signed with UbiSoft they launched a recruiting drive which still continues. One of their first recruits was Jonathan Medhurst, a twenty-one year old techie. His first conversion was Skateball, after which he went on to Iron Lord. His partner on the project is Nigel Kenward, a free lance graphic artist in his early thirties who provided most of the graphics for Skateball. They've been working on Iron Lord for five months already and their biggest problem has been cramming such a big game into the Spectrum.

    кстати если есть сомнения в логике игры (покупка/продажа предметов) посмотри для сравнения CPC/AtariST версии.
    Последний раз редактировалось goodboy; 27.04.2009 в 20:42.

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •