Ну чё демагогию разводить? С компа - все равно, а с моб.устройств - людям в зипах удобней. Так и выкладывайте в зипах. Я, вот, тоже в раре раньше постил, а теперь - только в зип!![]()
Ну чё демагогию разводить? С компа - все равно, а с моб.устройств - людям в зипах удобней. Так и выкладывайте в зипах. Я, вот, тоже в раре раньше постил, а теперь - только в зип!![]()
Ave ZX!
Перезалил Lost in My Spectrum - версия обновлена до 1.3, добавлена альтернативная заставка.
Ave ZX!
Gem Chaser 1&2 by Bob Smith'2013 - http://vtrdos.ru/gamez/g/GEMCH_12.zip
Последний раз редактировалось tiboh; 16.05.2014 в 19:08.
Перезалил обновленную версию Funky Fungus
Ave ZX!
Apulija 13.zip from Alessandro Grussu (c)2013
Версия с выбором бессмертия, в основе - свежий файл v1.2
Последний раз редактировалось Slider; 11.05.2014 в 13:21.
Ave ZX!
Cronopios y Famas.zip from Alessandro Grussu (c)2013
Последний раз редактировалось Slider; 11.05.2014 в 13:21.
Ave ZX!
Sgt.Helmet Training Day.zip from The Mojon Twins (c)2013
Последний раз редактировалось Slider; 11.05.2014 в 13:21.
Ave ZX!
По наущению Dr.Bars (спасибо ему огромное):
Chip's Challenge 48/128k from US Gold and Epyx (c)1990
148 оригинальных уровней+финал скрин
1) Chip's Challenge (DOS by Slider).zip - свежий релиз
2) Chip's Challenge (DOS by DrBars).zip - классический релиз от Dr.Bars с исправленным 2-м блоком уровней
Играть можно хоть в ту, хоть в ту версию, но в варианте от Барса - больше читов!!!
П.С. Все равно, игра слишком сложная, как по мне...
Последний раз редактировалось Slider; 11.05.2014 в 13:21.
Ave ZX!
А вот и Яношик подоспел
Janosik.zip from Rafal Miazga (c)2013
ФАЙЛ ПЕРЕЗАЛИТ 30,09,2013 - добавлена опция открытия всех уровней
Последний раз редактировалось Slider; 11.05.2014 в 13:21.
Ave ZX!
Jonathan Cauldwell и его мнение и взломе игр
I'm going to be mean now and state my perhaps controversial opinion that POKEs are a bad thing. Terrible, in fact. I think POKEmeisters should be given the choice of being made to play Sqij for all eternity or convert to the C64. Imagine that...
You know, it can be somewhat frustrating to find that a game you've spent a couple of months on and have put everything into has been POKEd to within an inch of its (now infinite) lives inside a couple of hours. Every game designer wants to think his creation is going to amuse and entertain, something which will make the player think. You don't want it to be about a quick trip around the BASIC loader, a POKE here and a POKE there. You feel a bit protective about your work. If you've spent several months on a game it doesn't encourage you to lock yourself away and write another if it has been hacked to oblivion within a few hours. Come on chaps, we usually include cheats for you to find if you look hard enough...
Obviously, you can employ some amusing tricks to delay and frustrate hackers but you'll never win outright. They'll always find a way. The main thing is to try and give your game a couple of days if you can. It's still a rum do though. Perhaps we game developers should get together to discuss methods which might delay the publication of POKEs?
Obviously I'm being a bit overprotective and perhaps slightly silly. Every game needs to be cracked but surely not within an hour or two, or does it?
Thoughts, anyone?
Эту тему просматривают: 2 (пользователей: 1 , гостей: 1)